BJ
Hallo allemaal, en in het bijzonder alle leden van Scoutinggroep de Trekvogels.
Voor iederéén die géén idéé heeft wie ik ben.
Ik ben een EX leiding lid van de scoutinggroep de Trekvogels, afdeling verkenners ( scouts ) Haren ( GR ). Ik ben vlak voor de zomervakantie van 1984 bij de Trekvogels gekomen als leiding van de Verkenners. Het was de bedoeling dat de gehele afdeling van de Trekvogels in Haren zou verdwijnen. Samen met een aantal anderen hebben wij daar toen der tijd een stokje voor gestoken. Jaren van hard werken en geduld, hebben er toen voor gezorgt dat Haren weer bloeide als ooit tevoren. In 1988 heb ik de groep verlaten.
Dit zijn een aantal van de verkenners die in 1984 mee waren op het laatste zomerkamp van de oude afdeling verkenners Haren.
De foto hier onder sta ik zelf op met Lex ( medeleiding ) en een aantal verkenners.
Wat mij op dit forum bracht.
Ik ben ongeveer 35 jaar actief met scouting bezig geweest en heb uit die periode vele honderden foto's , Video's en dia's. Zo uiteraard ook van de Trekvogels. Ik ben bezig om een groot deel van alles wat ik heb verzameld te digitaliseren. Na dat ik dat gedaan heb zullen dus alle originelen overblijven. In eerste instantie wilde ik deze vernietigen, maar bedacht mij dat het misschien een goed idee was om alle originelen aan de Groeps archieven te schenken. Ik heb al contact gehad met de beheerder van dit forum. Deze heeft mij toegezegd uit te zoeken of het groepsarchief nog in takt is en of er belangstelling voor is.
Voor zover mijn eerste post hier in dit groeps forum.
Groeten
BJ